Inspiracje2023-12-07T12:16:03+01:00
Loading...

Przyszłość marketingu – o prognozach Gartnera okiem marketingowca-praktyka. Część I.

11 stycznia, 2024|Strategia|

Prognozy Gartnera dla marketingu na 2024 i dalej, mocno pobudzają do refleksji. Jednak uświadomienie sobie twardych konsekwencji tej swoistej rewolucji, mimo wszystko zaskakuje poziomem intensywności. W artykule nasz osobisty komentarz do 3 z 5 prognozowanych przez Gartnera trendów.

Strategia marketingowa vs jej implementacja

7 grudnia, 2023|Strategia|

Być może masz już solidną strategię marketingową i wiesz, że przyniesie rezultaty, ale nadal istnieje wiele przeszkód na drodze do jej powodzenia. Jakie są najczęstsze bariery związane z wdrożeniem strategii marketingowej? Mając świadomość tych barier i problemów, łatwiej jest sobie z nimi poradzić. Ale najpierw wyjmij strategię z szuflady ;).

Więcej inspiracji

Pozostałe artykuły

Archiwalne, ale dalej aktualne materiały, które mogą być dla Ciebie inspiracją, jak inaczej można zorganizować prace, jak współpracować z zespołem zewnętrznego wsparcia, etc.

Nasze prace

Komunikacja wewnętrzna w zmianie dot. mark

26 października, 2023|

Rozumiemy się bez słów. Można i tak, ale nie zawsze jest to skuteczne 😕. Na ile sposobów możemy interpretować np. dołączony obrazek? W biznesie, za złą komunikacją i niezrozumieniem stoi utracony klient, a więc utracony przychód, czasem zła opinia, straty wizerunkowe itd. Ponieważ w Great MC zajmujemy się komunikacją marketingową i marką, skupmy się w tym miejscu na komunikacji w procesie zmiany dotyczącej marki.

  • ochrona marki

O ochronie znaków towarowych – słodki przykład, gorzka pigułka

11 października, 2023|

Delicja Szampańskie a Wedlove - skojarzenia i przyzwyczajenia kierują naszym wyborem intuicyjnie. Znaczy to dla właścicieli marek jedno: marka to znaczący kapitał firmy, trzeba jej pilnować i zapewnić stosowną ochronę w urzędzie ds. własności intelektualnej.

  • ochrona znaku

O ochronie znaków towarowych i dlaczego warto to robić

28 września, 2023|

Markę można a nawet warto zastrzec. Najlepiej uzyskać ochronę dla znaku zanim zostanie on wprowadzony na rynek. To ważne żeby nie ryzykować konieczności jej zmiany po jakimś czasie, a tym samym uniknąć kosztów nie tylko wizerunkowych, ale i finansowych. My rekomendujemy tryb 6. etapowy. Brzmi nie tak skomplikowanie, a pozwala właścicielom spać spokojniej.

Szukasz wsparcia marketingowego?

Szukasz wsparcia marketingowego?

Masz pytania? Chętnie omówimy wspólne pomysły!

Porozmawiajmy
Go to Top