Czy AI zrobi mi logo? Czyli po co Ci grafik i doradca marketingowy w erze AI. Strategia marki – ciąg dalszy.
W czasach, gdy sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej zaawansowanym narzędziem, kluczem do sukcesu w budowaniu wizerunku marki jest synergia ludzkiego doświadczenia i nowoczesnej technologii. Przekonaj się, dlaczego współpraca z grafikiem i doradcą marketingowym wciąż jest niezastąpiona, i jak dzięki współpracy z AI powstające logotypy mogą być jeszcze lepsze.
Jak znaleźć dobrą nazwę dla firmy, produktu czy usługi? Kluczowe aspekty strategii marki – ciąg dalszy.
Wybór nazwy firmy, produktu czy usługi to znacznie więcej niż tylko estetyka. Przyjrzyjmy się kluczowym aspektom: strategicznym i praktycznym.
Rejestracja Znaku Towarowego – Case Study
Czy to możliwe żeby zarejestrować w EUIPO znak towarowy, gdy wokół funkcjonują już marki o podobnej lub takiej samej nazwie? Sytuacja z życia naszego Klienta.
Ochrona Znaku Towarowego – Ekspresowe FAQ dla Przedsiębiorców
Rejestracja marki/ znaku towarowego to częste wyzwanie dla przedsiębiorców. Jak uniknąć kolizji z podobnymi znakami, zapewnić sobie spokój i ciągłość działania?
Przyszłość marketingu – o prognozach Gartnera okiem marketingowca-praktyka. Część II.
Do 2026 r. 60% dyrektorów marketingu będzie mierzyć się z wyzwaniem ochrony swoich marek przed nieprawdziwymi treściami rozpowszechnianymi przez GenAI. Autentyczność staje się bardzo ważnym aspektem komunikacji marki.
Przyszłość marketingu – o prognozach Gartnera okiem marketingowca-praktyka. Część I.
Prognozy Gartnera dla marketingu na 2024 i dalej, mocno pobudzają do refleksji. Jednak uświadomienie sobie twardych konsekwencji tej swoistej rewolucji, mimo wszystko zaskakuje poziomem intensywności. W artykule nasz osobisty komentarz do 3 z 5 prognozowanych przez Gartnera trendów.