Rejestracja Znaku Towarowego – Case Study
Czy to możliwe żeby zarejestrować w EUIPO znak towarowy, gdy wokół funkcjonują już marki o podobnej lub takiej samej nazwie? Sytuacja z życia naszego Klienta.
Ochrona Znaku Towarowego – Ekspresowe FAQ dla Przedsiębiorców
Rejestracja marki/ znaku towarowego to częste wyzwanie dla przedsiębiorców. Jak uniknąć kolizji z podobnymi znakami, zapewnić sobie spokój i ciągłość działania?
Przyszłość marketingu – o prognozach Gartnera okiem marketingowca-praktyka. Część II.
Do 2026 r. 60% dyrektorów marketingu będzie mierzyć się z wyzwaniem ochrony swoich marek przed nieprawdziwymi treściami rozpowszechnianymi przez GenAI. Autentyczność staje się bardzo ważnym aspektem komunikacji marki.
Przyszłość marketingu – o prognozach Gartnera okiem marketingowca-praktyka. Część I.
Prognozy Gartnera dla marketingu na 2024 i dalej, mocno pobudzają do refleksji. Jednak uświadomienie sobie twardych konsekwencji tej swoistej rewolucji, mimo wszystko zaskakuje poziomem intensywności. W artykule nasz osobisty komentarz do 3 z 5 prognozowanych przez Gartnera trendów.
Przyszłość marketingu w 2024 i dalej. 5 prognoz wg Gartnera.
Dla nikogo nie jest zaskoczeniem, że GenAI bardzo mocno determinuje przyszłość, rewolucja trwa i jak każda nowość ma swoje dwie strony. Dziś dzielimy się z Wami skróconym info o trendach ogłoszonych dla marketingu na 2024 właśnie przez Gartnera.
Strategia marketingowa vs jej implementacja
Być może masz już solidną strategię marketingową i wiesz, że przyniesie rezultaty, ale nadal istnieje wiele przeszkód na drodze do jej powodzenia. Jakie są najczęstsze bariery związane z wdrożeniem strategii marketingowej? Mając świadomość tych barier i problemów, łatwiej jest sobie z nimi poradzić. Ale najpierw wyjmij strategię z szuflady ;).