O ochronie znaków towarowych i dlaczego warto to robić
Markę można a nawet warto zastrzec. Najlepiej uzyskać ochronę dla znaku zanim zostanie on wprowadzony na rynek. To ważne żeby nie ryzykować konieczności jej zmiany po jakimś czasie, a tym samym uniknąć kosztów nie tylko wizerunkowych, ale i finansowych. My rekomendujemy tryb 6. etapowy. Brzmi nie tak skomplikowanie, a pozwala właścicielom spać spokojniej.
Brand promise, brand purpose, czyli jak marki walczą o pokój na świecie
W dzisiejszym świecie klienci szybko weryfikują, czy marka mówi prawdę, czy jest wiarygodna. Dlatego - nasza rada - określając swoją markę nie udajemy, nie tworzymy na siłę, tacy jesteśmy i tak działamy. Taka właśnie powinna być marka.
Specjalizacja czy wszechstronność, czyli rozważania, jak to lepiej być i pięknym, i mądrym, i bogatym. W każdej branży.
Różne refleksje, które wywołują prace nad pozycjonowaniem, przynoszą decyzje, które stają się drogowskazem w dalszych pracach marketingowych – o różnych gabarytach: od samego budowania oferty po odpowiednie teksty na stronie www, blogu, profilu Facebook’owym czy LinkedIn.
Pozycjonowanie
O pozycjonowaniu w lżejszej formie i z przymrużeniem oka, ale wciąż o komunikacji marketingowej, czyli co ma wspólnego Ajax, Sean Connery, mandatoria, wyróżnik marki, etc.
Referencje i case study – podstawa uwiarygodnienia firmy przed potencjalnym klientem – trochę o metodologii. Część II.
Jak wygląda proces opracowywania materiału, od czego najlepiej zacząć, kto w nim powinien uczestniczyć, jak można wykorzystać, jak promować i nie tylko.
REBRANDING nie taki straszny jak go malują – 4 główne wskazówki
Czasem firmy bagatelizują jego znaczenie, traktując jako zabieg czysto techniczny, innym razem tak wyolbrzymiają, że projekt ciągnie się w nieskończoność. Jak działać, by nie tracić zasobów i energii?