Audyt, strategia komunikacji, doradztwo
Konieczne w kluczowych momentach dla firmy, np. przy rebrandingu, zwiększaniu skali działalności, poszerzaniu oferty, ale też niezbędne dla każdej firmy, która chce prowadzić spójne, przemyślane i skuteczne działania marketingowe.
Audyt dotychczasowej komunikacji firmy klienta
Warsztaty dla top managementu wypracowujące główne atrybuty marki
Analiza komunikacji firmy na rynku
Analiza komunikacji konkurencji i jej wpływ na komunikację firmy klienta
Strategia spójnej i wyróżniającej komunikacji firmy
Wizerunek firmy
Kluczowe „nośniki” marki: elementy graficzne i językowe wyróżniające firmę na rynku, podkreślające atrybuty marki i jej pozycjonowanie.
Logo
- Hasło
- Kolory
- Typografia
- Styl zdjęć
- Dodatkowe elementy graficzne
- Księga znaku
Wizerunek firmy
Kluczowe „nośniki” marki: elementy graficzne i językowe wyróżniające firmę na rynku, podkreślające atrybuty marki i jej pozycjonowanie.
Logo
- Hasło
- Kolory
- Typografia
- Styl zdjęć
- Dodatkowe elementy graficzne
- Księga znaku
Strony www
Koncepcja, uruchomienie i zarządzanie – kompleksowe podejście do strony www jako ważnego „nośnika” marki, kanału informującego o ofercie i generującego leady sprzedażowe.
Struktura i projekt graficzny spójne z przekazami marki
- Redakcja treści
- Optymalizacja i analityka
Landing page akcji
- System rejestracji na konferencję + obsługa płatności
- Nacisk na generowanie leadów: dodatkowe angażujące rozwiązania pasujące do rynku klienta
- SEO, optymalizacja pod wyszukiwarki, analityka
Materiały promocyjne
Koncepcja i nowa wizualizacja zgodna z atrybutami marki lub projekt wg istniejącego brandbooka
- Foldery firmowe
- Ulotki produktowe
- Case studies
- Reklamy
- Roll-upy
- Systemy wystawiennicze
- Bannery
- Plakaty
Materiały promocyjne
Koncepcja i nowa wizualizacja zgodna z atrybutami marki lub projekt wg istniejącego brandbooka
- Foldery firmowe
- Ulotki produktowe
- Case studies
- Reklamy
- Roll-upy
- Systemy wystawiennicze
- Bannery
- Plakaty
Eventy i PR
Obsługa i wsparcie klienta w uzgodnionych obszarach, ukierunkowane na realizację celów biznesowych, perfekcyjną produkcję w określonym terminie i budżecie. Konferencje branżowe, spotkania partnerów, warsztaty typu Demo Day, Jubileusze i bale, śniadania biznesowe
- Zarządzanie projektem i produkcją
- Koncepcja spójna ze strategią komunikacji firmy i zakładanymi celami
- Wsparcie merytoryczne, w tym współpraca w przygotowaniu debat i panelistów
- Atrakcje, oprawa artystyczna, DJ
- Technika i nadzór nad realizacją
- Obsługa PR firmy i wydarzenia
- Wsparcie działań reklamowych
Filmy AV
Koncepcja, scenariusz i realizacja zgodnie z kluczowymi przekazami komunikacji marketingowej lub realizacja wg założeń i istniejącego brandbooka, dostępnych materiałów.
- Video
produkcja materiałów filmowych
montaż z materiałów dostępnych
prowadzenie sondy ulicznej
- Transmisja on-line
webinaria
streaming konferencji
Filmy AV
Koncepcja, scenariusz i realizacja zgodnie z kluczowymi przekazami komunikacji marketingowej lub realizacja wg założeń i istniejącego brandbooka, dostępnych materiałów.
- Video
produkcja materiałów filmowych
montaż z materiałów dostępnych
prowadzenie sondy ulicznej
- Transmisja on-line
webinaria
streaming konferencji
Referencje i case studies
Uwiarygodnienie firmy: dostawcy produktu/usługi wobec potencjalnych klientów, przedstawienie sposobu działania i korzyści odniesionych przez aktualnego klienta firmy.
Opracowanie koncepcji, tez i scenariusza wywiadu
- Realizacja – wywiad telefoniczny lub osobisty
Redakcja, projekt i skład materiału
- Autoryzacje i akceptacje każdej ze stron
Prezentacje sprzedażowe
Wypracowanie argumentów sprzedażowych do nowej grupy docelowej (np. branży, rynku) lub dla nowego produktu. Koncepcja prezentacji oferty i firmy oraz wykonanie.
Analiza grupy docelowe
Analiza konkurencji
Warsztat wspierający wypracowanie szkieletu prezentacji i listy argumentów
Opracowanie redakcyjne przekazów
Finalny projekt prezentacji, dopracowanie tekstowe i graficzne
Prezentacje sprzedażowe
Wypracowanie argumentów sprzedażowych do nowej grupy docelowej (np. branży, rynku) lub dla nowego produktu. Koncepcja prezentacji oferty i firmy oraz wykonanie.
Analiza grupy docelowe
Analiza konkurencji
Warsztat wspierający wypracowanie szkieletu prezentacji i listy argumentów
Opracowanie redakcyjne przekazów
Finalny projekt prezentacji, dopracowanie tekstowe i graficzne
Social media
Prowadzenie profilu firmowego Facebook, LinkedIn, Youtube, Twitter, Instagram, zgodnie ze strategią komunikacji spółki lub adaptacja przekazów do profilu.
Strategia komunikacji na profilu: budowanie zasięgów i społeczności wokół marki, wsparcie w generowaniu leadów sprzedażowych
Harmonogram postów
Stylistyka grafik
Redakcja treści / Analityka
Zarządzanie profilem i akcjami
Newslettery
Koncepcja i kompleksowa obsługa wysyłek mailingowych, m.in. Freshmail, GetResponse
Koncepcja zgodnie z celami firmy i przekazami komunikacji marketingowej
Projekt graficzny
Redakcja treści
Wysyłka
Zarządzanie bazą
Analityka
Newslettery
Koncepcja i kompleksowa obsługa wysyłek mailingowych, m.in. Freshmail, GetResponse
Koncepcja zgodnie z celami firmy i przekazami komunikacji marketingowej
Projekt graficzny
Redakcja treści
Wysyłka
Zarządzanie bazą
Analityka