Pozycjonowanie
O pozycjonowaniu w lżejszej formie i z przymrużeniem oka, ale wciąż o komunikacji marketingowej, czyli co ma wspólnego Ajax, Sean Connery, mandatoria, wyróżnik marki, etc.
Referencje i case study – podstawa uwiarygodnienia firmy przed potencjalnym klientem – trochę o metodologii. Część II.
Jak wygląda proces opracowywania materiału, od czego najlepiej zacząć, kto w nim powinien uczestniczyć, jak można wykorzystać, jak promować i nie tylko.
REBRANDING nie taki straszny jak go malują – 4 główne wskazówki
Czasem firmy bagatelizują jego znaczenie, traktując jako zabieg czysto techniczny, innym razem tak wyolbrzymiają, że projekt ciągnie się w nieskończoność. Jak działać, by nie tracić zasobów i energii?
Referencje i case study – podstawa uwiarygodnienia firmy przed potencjalnym klientem – jak pozyskać? Część I.
Pozyskanie zgody na spisanie i opublikowanie referencji, case study nie jest łatwe - wiedzą o tym wszystkie firmy, które próbowały. My proponujemy podejść inaczej do tego zadania i to się sprawdza.
Przełom roku – podsumowania i trendy wg Great MC
Przełom roku przynosi zwykle refleksję – co powinniśmy byli postanowić sobie na początku 2020 (bo już wiemy, że to by się sprawdziło) i co prawdopodobnie będzie dalej się sprawdzać w 2021, czyli PRZETRWAĆ wg GREAT MC.