Project Description
VersaBox
Dostawca cyfrowej platformy intralogistycznej opartej o autonomiczne roboty mobilne, producent robotów mobilnych
organizacja Demo Day, social media, materiały promocyjne m.in. video, bieżące wsparcie i doradztwo
Działania
Organizacja Demo Day dla klientów – pokaz działania autonomicznych robotów mobilnych oraz prezentacja trendów rynkowych – odpowiedzialność za komunikację słowno graficzną zw. z zaproszeniem oraz logistyką pokazu m.in. koncepcja aranżacji sali, nagłośnienie, catering, zapis foto i video.
Stała współpraca związana z przygotowywaniem materiałów promocyjnych – grafika i copywriting (ver. PL i EN): ulotki, foldery, reklamy, roll upy, prezentacja, video, whitepapery i inne.
Prowadzenie profilu firmowego (języki PL i EN) na Facebook, LinkedIn oraz Youtube: planowanie postów zgodnie ze strategią spółki, copywriting i grafiki do postów, monitrowoanie aktywności i budowanie zasięgów, tworzenie filmów video, raportowanie.
Filmy video: scenariusze, copywriting, montaż i obróbka materiałów dostarczanych przez klienta lub realizacja nagrań, spójność wizerunkowa dla wszystkich filmów (m.in. intro i outro, styl tekstów),
Newslettery do klientów – comiesięczne mailingi do klientów: koncepcja merytoryczna, dobór materiałów, copywriting, opracowanie graficzne, wprowadzenie do GetResponse, testowanie.
Stałe doradztwo zw. z prowadzonymi działaniami oraz bieżące wsparcie operacyjne działu marketingu klienta w realizacji prac.
Efekt działań
Wsparcie w prowadzeniu działań marketingowych z silnym ukierunkowaniem na spójność całej komunikacji marketingowej spółki i realizację celów biznesowych, w szczególności wsparcie procesu pozyskiwania leadów.
Stała bieżąca współpraca z klientem przy zadaniach operacyjnych – odciążenie działu marketingu VersaBox poprzez możliwość pełnego outsourcowania wybranych zadań.