Project Description

Boskie Życie (później Energia Życia)

Sklep internetowy z naturalnymi produktami i usługami

strategia wejścia na rynek, pozycjonowanie, komunikacja​

strategia wejścia na rynek dla marki

Cel

Opracowanie strategii komunikacji dla sklepu internetowego Boskie Życie (później Energia Życia), związanej z wejściem marki na rynek.

  • Wyłonienie najbardziej perspektywicznej grupy docelowej​

  • Opracowanie pozycjonowania marki, strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej​

Działania

  • Analiza potencjału rynkowego

  • Wewnętrzny warsztat strategiczny dotyczący wyłonienia najbardziej perspektywicznej grupy docelowej i doboru komunikacji

  • Sondaż weryfikujący podatność wyłonionej grupy potencjalnych klientów
    na ofertę

  • Opracowanie pozycjonowania dla marki (marka w kategorii, zakres kompetencji, mandatoria, wyróżniki rynkowe, wartości, misja)

  • Główne argumenty i przekazy w komunikacji

  • Hasło i katalog zdjęć dostosowany do strategii komunikacji marki

Efekt

Wdrożenie powyższych elementów przez Klienta​

PIBR2020-11-19T11:15:12+01:00

Szukasz wsparcia merketingowego?

Masz pytania? Chętnie omówimy wspólne pomysły!

Porozmawiajmy